9.6.14

{ Polska porcelana | Pomysł na prezent }

Nie wiem, czy już pisałam o tym jak bardzo lubię porcelanę? :) Zwłaszcza piękne filiżanki! Na targach staroci zazwyczaj nie mogę oderwać od nich oczu. Uwielbiam też "śniadaniówki" czyli talerzyk + filiżanka z podstawką w tym samym wzorze. Są urocze! Podanie śniadanka na takich zestawach wygląda bardzo elegancko. Jak dla mnie każdy może być inny. Kilka moich filiżanek możecie zobaczyć tu i tu :) Porcelana to zawsze świetny pomysł na prezent. Zwłaszcza teraz, w gorącym okresie weselnym ;)
Jeśli chodzi o naszą polską porcelanę, to także mam swoje typy! Niedawno odkryłam świetną projektantkę która robi niezwykłe kubeczki i filiżanki. Zobaczcie tu. Natomiast moje najnowsze odkrycie to Kristoff. Polska fabryka porcelany z Wałbrzycha, która została założona ponad 180 lat temu! Zachwyciła mnie seria, która powstała przy współpracy z polskimi projektantami - moje ulubione to czarująca kolekcja Circus Marka Mielnickiego, przywodząca mi na myśl Alicję z Krainy czarów i...




...projekty Magdy Pilaczyńskiej z zabawnymi Flamingami (o której napiszę w kolejnym wpisie).

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Śliczna ta porcelana, chociaż mnie najbardziej podoba się taka zupełnie biała jak ta http://sferawnetrz.com.pl/oferta/rosenthal-kolekcja-biala-maria/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails